Sieć tworzy kilkaset punktów zlokalizowanych w centrach handlowych w całej Polsce. Ich oferta obejmuje, poza szerokim wyborem prasy i książek, także napoje, słodycze, artykuły tytoniowe i nikotynowe, zabawki i doładowania. Można tu również zagrać w Lotto oraz skorzystać z opcji nadawania przesyłek.
Marka należąca do grupy Inmedio. W wersji TOP&POP stanowi nowoczesny koncept sklepów news&gifts. Na ofertę składa się szeroki wybór prasy i książek, napoje, słodycze, artykuły tytoniowe i nikotynowe oraz zabawki. Można tu również zagrać w Lotto, nadać i odebrać przesyłkę bądź skorzystać ze „Stacji Rehydracja” i napić się wody za darmo. Sklep dysponuje również kasą samoobsługową.
Marka należąca do grupy Inmedio. Obok standardowej oferty wywodzącej się z Inmedio (prasa, książki, wyroby tytoniowe, bilety, Lotto, przesyłki kurierskie), w INMEDIO TRENDY znajduje się również oferta najlepszych alkoholi (alkohole mocne, wina, piwa) i przekąsek. Koncept budowany jest w przestrzeniach ulicznych – w sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych i w parkach handlowych.
Marka należąca do grupy Inmedio. Sklepy pod tym szyldem odpowiadają na potrzeby klientów przebywających w placówkach służby zdrowia. W punktach dostępna jest szeroka oferta kawowa, a także lody z własnej manufaktury, prasa, przygotowywane na miejscu produkty fast food oraz nabiał, słodycze i inne artkuły pierwszej potrzeby.
Najpotężniejsza globalna marka w branży Travel Essentials, oferująca najlepsze kompleksowe rozwiązania typu „one stop shop”. W strefach dla podróżnych na setkach lotnisk i dworców kolejowych na całym świecie RELAY dostarcza niezbędników w podróży, takich jak m.in. napoje, przekąski, prasa, książki czy artykuły tytoniowe i nikotynowe.
HUBIZ, przeznaczony dla osób dojeżdżających do pracy/na zajęcia/do szkoły i dogodnie zlokalizowany na trasie ich codziennej podróży (głównie na stacjach metra), oferuje przemyślany asortyment produktów spożywczych i pierwszej potrzeby.
1MINUTE to sklepy z kategorii convenience – łączą szeroki asortyment głównie z obszaru artykułów spożywczych z szybkością obsługi. Sklepy 1MINUTE znajdują się w miejscach publicznych, takich jak biurowce, stacje metra, lotniska, stacje kolejowe i ulice. W sklepach można również kupić produkty tytoniowe i nikotynowe, skorzystać z usług Lotto i przesyłek kurierskich.
Koncept wywodzi się z marki 1MINUTE, wychodzi jednak poza ramy klasycznego sklepu convenience. Główną rolę grają tu artykuły street food – hot-dogi amerykańskie, pizza, frytki i wiele innych. Najwyższa jakość produktów, opakowania „na drogę” i unikalna architektura przestrzeni powodują, że jedzenie w podróży staje się przyjemnością. Sklepy znajdują się wysokotrafficowych miejscach na mapie lotnisk, dworców i centrów miast.
PRZYSTANEK KAWA to koncept w formie mebla bądź wydzielonej strefy w sklepie, która zapewnia klientom możliwość samodzielnego przyrządzenia sobie ulubionej kawy. Intuicyjne menu, prosty w obsłudze ekspres oraz możliwość płatności kartą stanowią o jego dodatkowych atutach. Przystanek Kawa znajduje się w sklepach pod marką 1Minute, Hubiz, Relay i in.
Sklepy VIRGIN to multimedialne salony sprzedaży, zlokalizowane w strategicznych miejscach – m.in. w międzynarodowych portach lotniczych. Łączą funkcje handlowe z zabawą. Na ofertę sklepów składają się: drobna elektronika, szeroki wachlarz tytułów międzynarodowych (zarówno prasa, jak i książki), zabawki, słodycze.
Sklepy DISCOVER tworzą globalną sieć wyjątkowych konceptów bazujących na lokalnej kulturze. Zlokalizowane głównie w miejscach podróży długodystansowych – jak międzynarodowe lotniska i dworce – oferują pamiątki, odzież, zabawki, jedzenie i alkohole, z naciskiem na lokalne pochodzenie i najwyższą jakość.
Delikatesy PREMIUM FOOD GATE to koncept stworzony z myślą i na potrzeby lotnisk, by czas spędzony na nich był kolejnym etapem podróży, a nie tylko przystankiem. Koncept oferuje produkty spożywcze od lokalnych dostawców, w tym małych rodzinnych manufaktur. Pod hasłem „Opowiedz Polskę Smakiem” sklep promuje lokalną kulturę jedzenia.
THE WARSAW STORE mieści się w strefie wolnocłowej na Lotnisku Chopina w Warszawie. Stanowi największy wybór książek i prasy w całym porcie lotniczym. Ofertę czytelniczą uzupełnia asortyment lokalnych pamiątek, zabawki, akcesoria i przede wszystkim szeroka i urozmaicona oferta spożywcza – słodkich i słonych przekąsek, napojów i produktów alkoholowych.
Koncepty z przedrostkiem #VISIT to innowacyjny sposób na połączenie funkcji handlowych z social mediowymi trendami. Zlokalizowane w portach lotniczych Gdańsk i Rzeszów, stanowią tło pod zrobienie sobie wyjątkowego zdjęcia (w Krakowie np. na Lajkoniku), a dodatkowo ofertują asortyment z kategorii lokalnych przysmaków, zabawek i pamiątek.
CZYTAMWSZĘDZIE.PL to przestrzeń promocji najbardziej aktualnych tytułów na rynku – skierowana do tych, którzy szukają rozrywki. Na poziomie działań online jest blogiem, na którym regularnie pojawiają się artykuły i recenzje książek, zaś w sklepach pod szyldami Inmedio, Relay i in. stanowi nawigację po kategorii książkowej.
PAUL jest konceptem francuskiej piekarni połączonej z restauracją. Lokale tej marki znajdują się na najważniejszych lotniskach w Polsce – w Warszawie i Gdańsku. Ofertę lokalu stanowią klasyczne dania kuchni francuskiej, m.in. quiche, kanapki, słodkie wypieki, kawa i alkohol.
VOYAGE CAFÉ to lokale znajdujące się na lotniskach w Poznaniu i Szczecinie. Pasażerowie znajdą w ofercie śniadania, dania typu fast food, ale także pierogi, naleśniki oraz kanapki, słodkie i słone przekąski, jak również kawę i piwo.
JOHNNY ROCKETS to międzynarodowa sieć restauracji z ponad 30-letnim doświadczeniem. Na menu składają się ikoniczne smaki kuchni amerykańskiej – przygotowywane na miejscu burgery, frytki amerykańskie, kultowe kanapki i shaki. Dwie restauracje pod tym szyldem znajdują się na Lotnisku Chopina w Warszawie. Model zarządzania marką – franczyzowy.
FURORE! jest siecią lodziarni zlokalizowanych głównie w outletach i centrach handlowych. Asortyment obejmuje lody z własnej manufaktury i oparte na nich desery, a także wypiekane na miejscu gofry oraz soki i koktajle. Lody z własnej manufaktury dostępne są również w kawiarniach So Coffee oraz lokalach Inmedio Café.
THE FLAME to restauracja, która znajduje się na Lotnisku Chopina w Warszawie oraz na lotnisku w Gdańsku. Swoim gościom serwuje śniadania, dania z kuchni międzynarodowej, w tym burgery, oraz szeroką gamę alkoholi. Koncept został stworzony dla wszystkich podróżujących, ze specjalnym uwzględnieniem potrzeb pasażera biznesowego.
BUSINESS SHARK to koncept na styku pubu i bistro, z ofertą dań międzynarodowych oraz szerokiego wyboru alkoholi. Lokale tej marki znajdują się w portach lotniczych w Gdańsku oraz Szczecinie.
Podstawową ofertę BREAD&CO stanowią wypieki i wszystko, co im towarzyszy – kanapki, ciasta, słodkie i słone przekąski. Ofertę rozszerza świeżo parzona kawa oraz wyciskane na miejscu soki. BREAD&CO znajduje się w Porcie Lotniczym im. Lecha Wałęsy w Gdańsku oraz w formie wózka na lotnisku w Szczecinie.
MISA to restauracja, która zarówno ofertą, gościnnością, jak i wystrojem nawiązuje do polskich korzeni. Na menu restauracji składają się klasyczne zupy, tradycyjne dania kuchni polskiej oraz kanapki, kawa i ciasta. MISA to koncept stworzony na potrzeby klienta lotniskowego, dziś znajduje się na warszawskim Lotnisku Chopina – w strefie ogólnodostępnej.
To połączenie tradycyjnej polskiej restauracji szybkiej obsługi z nowoczesnym konceptem baru mlecznego oraz klasykami dań kuchni międzynarodowej, w tym burgerami. Lokal znajduje się na Lotnisku Chopina w Warszawie, w strefie Non Schengen.
Flying Bistro to marka stworzona na potrzeby środowiska lotniskowego, której myślą przewodnią jest serwowanie smacznego jedzenia w rozsądnej cenie. Zróżnicowana oferta obejmuje przekąski, kanapki, zestawy śniadaniowe oraz dania obiadowe, a także kawę i alkohole.
IMPERIAL CLUB to bar zlokalizowany w strefie Schengen, w międzynarodowym Porcie Lotniczym im. Lecha Wałęsy w Gdańsku. Na ofertę baru składa się szeroki wachlarz alkoholi, drinków, piwa oraz kanapek i słonych przekąsek.
Największa sieć zdrowych fast foodowych restauracji w Polsce. W ofercie znajdziemy m.in.: autorskie wrapy, sałatki, bowle, wegańskie burgery, kanapki, zupy sezonowe i świeżo wyciskane soki. W przypadku lotnisk, oferta poszerzona jest również o kawę i menu śniadaniowe. Nasza firma prowadzi lokale – na zasadzie franczyzy – na lotniskach w Warszawie i Gdańsku.
LOKAL +48 jest niezobowiązującym miejscem do odpoczynku podczas podróży. Zlokalizowany w strefie Non-Schengen na lotnisku im. Fryderyka Chopina w Warszawie – za chwilę również na innych lotniskach – prezentuje ofertę drinków i shotów na bazie polskich alkoholi. Uzupełnieniem konceptu są lokalne przekąski oraz nietuzinkowy wystrój sklepu.
CHIEF’s jest restauracją szybkiej obsługi serwującą smaczne i pełnowartościowe posiłki. Restauracja jest zlokalizowana w Warszawie, w otoczeniu licznych biur, stąd codziennie rotujące menu, zawsze świeżo parzona kawa i wyciskane na miejscu soki.
Nowoczesna koncepcja sklepów bezcłowych. Imponujący asortyment znanych lokalnych i zagranicznych marek wzbogacony jest o produkty dostępne tylko na lotnisku. Aelia Duty Free to idealne miejsce, by pozwolić sobie na odrobinę luksusu, kupić atrakcyjne pamiątki czy też podarunki dla najbliższych oraz partnerów biznesowych.
Sklep powstał z myślą o klientach, którzy nie wybierają się w podróż. Oferuje eleganckie zapachy znanych marek oraz kosmetyki pielęgnacyjne i produkty do makijażu najbardziej cenionych producentów. W ofercie znajduje się także bogata oferta produktów typu Airport Exclusive, których nie znajdzie się w popularnych perfumeriach na rynku lokalnym.
Sklep inspirowany naturą, stworzony z myślą o entuzjastach pielęgnacji naturalnej. W wystroju sklepu dominują drewniane meble i prawdziwe rośliny. Asortyment obejmuje marki polskie, takie jak Purite, Alkmie, Phlov by Anna Lewandowska, i zagraniczne, jak na przykład L’Occitane.
To zaproszenie do świata modowych kolekcji projektowanych przez marki Hugo Boss i Calvin Klein. Sklep znajduje się na Lotnisku Balice w Krakowie.
Sklepy znajdują się na Lotnisku Balice w Krakowie oraz na Lotnisku Chopina w Warszawie. Oferują biżuterię takich marek, jak Swarovski czy Calvin Klein. Kolekcjonerzy zegarków znajdą tu także coś dla siebie – zadba o to marka Tissot oraz Certina. Klienci, którzy stawiają na elegancję, znajdą tu okulary Burberry, Prady, Chloé czy Ray Ban.
W Drogeriach oferujemy asortyment niezbędny w każdej podróży. Można tu kupić artykuły pierwszej potrzeby, produkty higieny osobistej, kosmetyki pielęgnacyjne takich marek, jak Ziaja, Yoskine, DAX, Dermika, Tołpa, Organic Shop, kosmetyki do makijażu, a także przekąski.
W sklepach Toys Store staramy się odtworzyć świat nieograniczonej dziecięcej radości. Oferujemy w nich najnowsze kolekcje zabawek powiązane z ulubionymi bohaterami kreskówek, lalki, pluszaki, gry planszowe, szeroki wybór LEGO. Znajdzie się tu coś dla najmłodszych podróżników oraz starszych dzieci.
W sklepach Le Connaisseur, poza tradycyjnymi alkoholami, znajdują się białe kruki z edycji limitowanych, whisky i koniaki kolekcjonerskie, a także wina z bardzo dobrych roczników, w tym z 1986 r. Nasi ambasadorzy fachowo doradzą w wyborze i pozwolą odkryć wykwintne nuty smakowe.
Kultowa amerykańska marka, stworzona dla kobiet z myślą o kobietach. Sklep oferuje ekskluzywną bieliznę damską, ubrania, akcesoria oraz kosmetyki pielęgnacyjne, produkty Beauty, zmysłowe zapachy, idealne na każdą okazję – mgiełki oraz perfumy. Butiki marki znajdują się na lotniskach w Warszawie, Krakowie i Gdańsku.
To restauracja z bogatą ofertą śniadań, dań obiadowych, napojów gorących, win, piw, drinków i innych alkoholi. Wyróżnikiem tego miejsca jest pizza przygotowywana na miejscu według naszych autorskich receptur, z wykorzystaniem oryginalnych włoskich składników. Lokal znajduje się na Lotnisku w Modlinie, w strefie Schengen na antresoli.
Brytyjska sieć kawiarni, której historia sięga 1971 roku. Costa Coffee jako jedyna sieć na świecie ma własną palarnię kawy, dzięki czemu proces przygotowania kawy jest w pełni kontrolowany – od pozyskania ziaren przez ich kompozycję, proces wolnego wypalania aż po przygotowanie kawy przez baristów. Costa Coffee to najwyższa jakość kawy, różnorodne menu oraz profesjonalna obsługa. Kawiarnie zlokalizowane są w największych miastach w Polsce.
Kawiarnia zlokalizowana na warszawskim lotnisku, która serwuje autentyczną włoską kawę. Jej menu obejmuje również smakowite focaccie i wytrawne croissanty, a także szeroki wybór alkoholi. Model zarządzania marką – franczyzowy.
Amerykańska sieć restauracji szybkiej obsługi, serwująca posiłki typu fast food, głównie burgery, frytki i napoje. Nasza firma zarządza – na zasadzie franczyzy – lokalami znajdującymi się na lotniskach w Warszawie i Gdańsku.
The Fashion Gallery to ekskluzywne salony mody prezentujące najnowsze kolekcje znanych marek luksusowych. Ofertę uzupełniają dodatki i akcesoria, np. biżuteria, apaszki, galanteria skórzana oraz starannie wyselekcjonowane zapachy. Dla łowców ekskluzywnych okazji przygotowaliśmy selekcję LAST CHANCE TO BUY.
SO COFFEE to jedna z największych ogólnopolskich sieci kawiarni. Stanowi przestrzeń pod niezobowiązujące spotkania ze znajomymi, wyjścia z rodziną lub szybką kawę po drodze. Znaczną część oferty – obok kawy i innych ciepłych napojów – stanowią ciasta, słodkie przekąski, a także kanapki, tortille, quiche czy koktajle owocowe. Kawiarnie SO COFFEE znajdują się w centrach handlowych, punktach turystycznych, a także na największych lotniskach w całej Polsce.
W biurze Lagardère Travel Retail w Polsce podejmujemy najważniejsze decyzje dotyczące strategii i kierunków rozwoju biznesu, dbając równocześnie o komfort naszych pracowników, pracowniczek, agentów i agentek. Różnorodność naszych działań odzwierciedla struktura firmy.
Ponad
na polskim rynku
Ponad
pracowników
i pracowniczek biura
Ponad
średni staż pracy naszych pracowników i pracowniczek
W Lagardère Travel Retail każdy może znaleźć coś dla siebie. Cechuje nas ogromna różnorodność –
nie tylko pod kątem asortymentu, ale również specjalizacji.
To tu zapewniamy wsparcie pracownikom i pracowniczkom na każdym etapie ich rozwoju w organizacji. Wspieramy biznes i koncentrujemy się na działaniach związanych ze szkoleniami, rozwojem talentów, rekrutacją i sprawami kadrowo-płacowymi.
To tu dbamy o odpowiedni dobór asortymentu, który trafia do naszych sklepów, kawiarni i restauracji, analizujemy potrzeby naszych klientów i gości. Również tu ustalana jest polityka cenowa, działania promocyjne i założenia dotyczące ekspozycji towarów. Dział Handlowy to także kontrole jakości oraz analityka handlowa. Zespół wsparcia pomaga naszym pracownikom i pracowniczkom oraz współpracownikom i współpracowniczkom w prowadzeniu punktów.
To tu odpowiadamy za zarządzanie konceptami Lagardère Duty Free w zakresie wdrożenia, działania, layoutu wewnętrznego, handlowego oraz merchandisingu we współpracy z centralą we Francji. To tu zapadają decyzje dotyczące dostępności wybranych perfum, kosmetyków, asortymentu fashion i akcesoriów.
To tu zarządzamy poszczególnymi procesami w łańcuchu dostaw oraz pracujemy nad analityką w zakresie łańcucha dostaw dla całej organizacji.
Zespół Działu Marketingu odpowiada za wdrożenie strategii marketingowych, kampanii promocyjnych oraz wdrożenie innowacyjnych rozwiązań z myślą o naszych klientach i klientkach.
W Dziale Digital dbamy o atrakcyjność sieci sprzedaży poprzez wdrażanie i rozwój innowacyjnych rozwiązań dla naszych klientów oraz udostępnianie oferty w kanałach cyfrowych (sklepy online, aplikacje). Odpowiadamy również za prowadzenie i obsługę sklepu e-commerce oraz programów lojalnościowych (aplikacje mobilne Kameleon i Costa Club).
To tu rośniemy w siłę. Nasz zespół zapewnia sprawne przeprowadzenie budowy nowych sklepów, kawiarni i restauracji (od projektu po budowę). Dbamy o stan techniczny urządzeń, zgodność merytoryczną i funkcjonowanie zgodnie z procedurami oraz zapewniamy ciągłość działania naszej sieci.
Rolą zespołu jest pozyskiwanie nowych lokalizacji, a także poszukiwanie oraz zarządzanie obecnymi miejscami.
To tu tworzymy i realizujemy strategię sprzedażową dla sklepów sieci detalicznej oraz lotniskowej.
Tu wszystko robione jest ze smakiem. Rolą zespołu Foodservice jest zapewnienie jak najlepszego doświadczenia konsumenckiego oraz doskonałości operacyjnej we wszystkich formatach gastronomicznych Grupy Lagardère. Przy okazji wspieramy naszych agentów i agentki i współpracujemy z licencjodawcami.
To stąd dostarczamy dla całej organizacji innowacyjne technologie, odpowiadamy za programowanie, tworzenie aplikacji i wsparcie z zakresu IT.
Głównym zadaniem działu jest zapewnienie finansowej działalności naszych spółek, planowanie i raportowanie finansowe, wsparcie biznesu w analizach finansowych oraz dbałość o zgodność z przepisami w zakresie prawa podatkowego oraz sprawozdania finansowe.
Zespół Działu Prawnego odpowiada za przygotowanie, negocjowanie i opiniowanie zawieranych przez spółkę umów, porozumień, ugód i innych dokumentów.
Wyślij swoje cv, aplikując na interesujące Cię stanowisko.
Wszystkie aplikacje są rozpatrywane przez Zespół Rekrutacji.
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i kandydatkami, których profil i doświadczenie najlepiej odpowiadają potrzebom konkretnego stanowiska. Następnie zaprosimy wybrane osoby na spotkanie – online lub w biurze.
Podczas spotkania dowiesz się więcej o stanowisku i poznasz charakter naszej firmy. Opowiemy Ci więcej o benefitach i możliwościach rozwoju.
Po spotkaniu otrzymasz od nas informację zwrotną.
Tak, w naszej firmie jest możliwość pracy zdalnej do 1-2 dni w tygodniu.
Nie, w naszym biurze nie ma ustalonego dress code'u.
Tak, oferujemy dofinansowanie zajęć sportowych dla naszych pracowników i pracowniczek.
Tak, oferujemy naszym pracownikom i pracowniczkom dofinansowanie do nauki języków obcych.
Tak, pracownicy i pracowniczki Lagardère mają zniżki na produkty firmowe w naszych sklepach, kawiarniach i restauracjach.
Tak, oferujemy prywatną opiekę medyczną dla naszych pracowników i pracowniczek.
W Lagardère stawiamy na rozwój naszych pracowników i pracowniczek oraz doskonalenie umiejętności. Nasi pracownicy i pracowniczki mają szansę na zdobycie u nas cennego doświadczenia zawodowego i podnoszenie swoich kwalifikacji.
Jakie miejsce lub marka cię interesuje
Warszawa
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Warszawa
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Warszawa
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Warszawa
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Bielsko-Biała
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Białystok
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Chojnice
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Warszawa
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Gdańsk
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Pyrzowice (pow. tarnogórski)
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Warszawa
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Warszawa
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Pyrzowice (pow. tarnogórski)
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Toruń
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Warszawa
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Warszawa
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Rzgów
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Opole
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Łochów
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Kraków
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Wrocław
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Kędzierzyn-Koźle
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Warszawa
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Kraków
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Sprawdź obszary