PAUL jest konceptem francuskiej piekarni połączonej z restauracją. Lokale tej marki znajdują się na najważniejszych lotniskach w Polsce – w Warszawie i Gdańsku. Ofertę lokalu stanowią klasyczne dania kuchni francuskiej, m.in. quiche, kanapki, słodkie wypieki, kawa i alkohol.
VOYAGE CAFÉ to lokale znajdujące się na lotniskach w Poznaniu i Szczecinie. Pasażerowie znajdą w ofercie śniadania, dania typu fast food, ale także pierogi, naleśniki oraz kanapki, słodkie i słone przekąski, jak również kawę i piwo.
JOHNNY ROCKETS to międzynarodowa sieć restauracji z ponad 30-letnim doświadczeniem. Na menu składają się ikoniczne smaki kuchni amerykańskiej – przygotowywane na miejscu burgery, frytki amerykańskie, kultowe kanapki i shaki. Dwie restauracje pod tym szyldem znajdują się na Lotnisku Chopina w Warszawie. Model zarządzania marką – franczyzowy.
FURORE! jest siecią lodziarni zlokalizowanych głównie w outletach i centrach handlowych. Asortyment obejmuje lody z własnej manufaktury i oparte na nich desery, a także wypiekane na miejscu gofry oraz soki i koktajle. Lody z własnej manufaktury dostępne są również w kawiarniach So Coffee oraz lokalach Inmedio Café.
THE FLAME to restauracja, która znajduje się na Lotnisku Chopina w Warszawie oraz na lotnisku w Gdańsku. Swoim gościom serwuje śniadania, dania z kuchni międzynarodowej, w tym burgery, oraz szeroką gamę alkoholi. Koncept został stworzony dla wszystkich podróżujących, ze specjalnym uwzględnieniem potrzeb pasażera biznesowego.
BUSINESS SHARK to koncept na styku pubu i bistro, z ofertą dań międzynarodowych oraz szerokiego wyboru alkoholi. Lokale tej marki znajdują się w portach lotniczych w Gdańsku oraz Szczecinie.
Podstawową ofertę BREAD&CO stanowią wypieki i wszystko, co im towarzyszy – kanapki, ciasta, słodkie i słone przekąski. Ofertę rozszerza świeżo parzona kawa oraz wyciskane na miejscu soki. BREAD&CO znajduje się w Porcie Lotniczym im. Lecha Wałęsy w Gdańsku oraz w formie wózka na lotnisku w Szczecinie.
MISA to restauracja, która zarówno ofertą, gościnnością, jak i wystrojem nawiązuje do polskich korzeni. Na menu restauracji składają się klasyczne zupy, tradycyjne dania kuchni polskiej oraz kanapki, kawa i ciasta. MISA to koncept stworzony na potrzeby klienta lotniskowego, dziś znajduje się na warszawskim Lotnisku Chopina – w strefie ogólnodostępnej.
To połączenie tradycyjnej polskiej restauracji szybkiej obsługi z nowoczesnym konceptem baru mlecznego oraz klasykami dań kuchni międzynarodowej, w tym burgerami. Lokal znajduje się na Lotnisku Chopina w Warszawie, w strefie Non Schengen.
Flying Bistro to marka stworzona na potrzeby środowiska lotniskowego, której myślą przewodnią jest serwowanie smacznego jedzenia w rozsądnej cenie. Zróżnicowana oferta obejmuje przekąski, kanapki, zestawy śniadaniowe oraz dania obiadowe, a także kawę i alkohole.
IMPERIAL CLUB to bar zlokalizowany w strefie Schengen, w międzynarodowym Porcie Lotniczym im. Lecha Wałęsy w Gdańsku. Na ofertę baru składa się szeroki wachlarz alkoholi, drinków, piwa oraz kanapek i słonych przekąsek.
Największa sieć zdrowych fast foodowych restauracji w Polsce. W ofercie znajdziemy m.in.: autorskie wrapy, sałatki, bowle, wegańskie burgery, kanapki, zupy sezonowe i świeżo wyciskane soki. W przypadku lotnisk, oferta poszerzona jest również o kawę i menu śniadaniowe. Nasza firma prowadzi lokale – na zasadzie franczyzy – na lotniskach w Warszawie i Gdańsku.
LOKAL +48 jest niezobowiązującym miejscem do odpoczynku podczas podróży. Zlokalizowany w strefie Non-Schengen na lotnisku im. Fryderyka Chopina w Warszawie – za chwilę również na innych lotniskach – prezentuje ofertę drinków i shotów na bazie polskich alkoholi. Uzupełnieniem konceptu są lokalne przekąski oraz nietuzinkowy wystrój sklepu.
CHIEF’s jest restauracją szybkiej obsługi serwującą smaczne i pełnowartościowe posiłki. Restauracja jest zlokalizowana w Warszawie, w otoczeniu licznych biur, stąd codziennie rotujące menu, zawsze świeżo parzona kawa i wyciskane na miejscu soki.
Brytyjska sieć kawiarni, której historia sięga 1971 roku. Costa Coffee jako jedyna sieć na świecie ma własną palarnię kawy, dzięki czemu proces przygotowania kawy jest w pełni kontrolowany – od pozyskania ziaren przez ich kompozycję, proces wolnego wypalania aż po przygotowanie kawy przez baristów. Costa Coffee to najwyższa jakość kawy, różnorodne menu oraz profesjonalna obsługa. Kawiarnie zlokalizowane są w największych miastach w Polsce.
Kawiarnia zlokalizowana na warszawskim lotnisku, która serwuje autentyczną włoską kawę. Jej menu obejmuje również smakowite focaccie i wytrawne croissanty, a także szeroki wybór alkoholi. Model zarządzania marką – franczyzowy.
Amerykańska sieć restauracji szybkiej obsługi, serwująca posiłki typu fast food, głównie burgery, frytki i napoje. Nasza firma zarządza – na zasadzie franczyzy – lokalami znajdującymi się na lotniskach w Warszawie i Gdańsku.
SO COFFEE to jedna z największych ogólnopolskich sieci kawiarni. Stanowi przestrzeń pod niezobowiązujące spotkania ze znajomymi, wyjścia z rodziną lub szybką kawę po drodze. Znaczną część oferty – obok kawy i innych ciepłych napojów – stanowią ciasta, słodkie przekąski, a także kanapki, tortille, quiche czy koktajle owocowe. Kawiarnie SO COFFEE znajdują się w centrach handlowych, punktach turystycznych, a także na największych lotniskach w całej Polsce.
W obszarze Foodservice zajmujemy się szeroko pojętą gastronomią. Nasze portfolio to
silne, globalne marki oraz duży wybór produktów, które zaspokoją potrzeby nawet
najbardziej wymagających gości. Inwestujemy i tworzymy zupełnie nowe brandy oraz
podejmujemy współpracę z markami znanymi na całym świecie.
Ponad
kawiarni i restauracji
Ponad
agentów i agentek
w całym kraju
Ponad
lat to najdłuższy staż spośród naszych agentów/agentek
Agent/agentka to osoba, która prowadzi własny biznes w ramach umowy agencyjnej. Wspólnie z Lagardère Travel Retail może poprowadzić swoją kawiarnię lub restaurację, np. So Coffee, Costa Coffee, Johnny Rockets, The Flame oraz wiele innych.
Agenci/agentki odpowiadają za prowadzenie kawiarni/restauracji zgodnie ze standardami firmy. Ma to zapewnić doskonałą jakość produktów oraz profesjonalną obsługę. Do obowiązków agenta/agentki należą również: budowanie i zarządzanie zespołem, prowadzenie rekrutacji i zatrudnianie pracowników/pracowniczek. W ramach umowy agencyjnej agent/agentka dbają o prowadzony lokal oraz o wyniki sprzedażowe.
Pamiętaj, że otwierając z nami biznes, otrzymujesz w pełni wyposażoną kawiarnię lub restaurację, a także wsparcie w działaniach promocyjnych i marketingowych oraz pakiet szkoleń dla Ciebie i Twojego zespołu. Dzięki temu zdobędziesz niezbędną wiedzę do prowadzenia własnego biznesu.
Pełnomocnictwo do weryfikacji Ciebie i Twoich poręczycieli w:
Agent/agentka wpłaca kaucję, którą Lagardère Travel Retail zwraca po zakończeniu współpracy.
Wiedza i doświadczenie oraz pasja czynią nas wyjątkowymi. Razem z naszymi trenerami i trenerkami wejdziesz
w aromatyczny i pełen smaku świat kawy, poznając równocześnie techniki pracy baristy/baristki.
szkolenie na poziomie podstawowym
szkolenie z malowania na kawie – poziom podstawowy
szkolenie z malowania na kawie – poziom zaawansowany
szkolenie kawowe – moduł rozszerzony
szkolenie kawowe w palarni kawy – moduł rozszerzony
Wyślij do nas CV. Zapoznamy się z nim i skontaktujemy z Tobą.
Poznajmy się! Krótka rozmowa telefoniczna na temat oczekiwań i warunków współpracy.
Zaprosimy Cię na spotkanie z kierownikiem/kierowniczką regionu.
Jeśli pozytywnie przejdziesz dotychczasowe etapy, zaprosimy Cię na cykl profesjonalnych szkoleń – teoretycznych i praktycznych. Następny krok to otwarcie Twojej kawiarni/restauracji, oczywiście przy wsparciu naszych trenerów i trenerek.
Nie, od naszych agentów/agentek nie wymagamy żadnego wkładu własnego, ale jednym z zabezpieczeń umowy jest kaucja zwrotna.
Kaucja zwrotna jest kwotą, którą pobieramy od agenta/agentki rozpoczynającego/-ej z nami współpracę. Kwota jest uzależniona od lokalu oraz miejsca, w którym się znajduje i jest zawsze ustalana indywidualnie. Po zakończeniu współpracy i rozliczeniu inwentaryzacji zdawczej, kaucja jest zwracana.
Weksel jest papierem wartościowym, pod którym wystawca się podpisuje, ale który nie ma od razu wypełnionych wszystkich elementów, w tym kwoty do zapłaty. Jego funkcją jest przede wszystkim zabezpieczenie umowy agencyjnej.
Nie ma możliwości zwiększenia kwoty kaucji kosztem weksla. Jest to najważniejsze z zabezpieczeń umowy i osoba, która decyduje się na podjęcie z nami współpracy, obowiązuje się do wystawienia takiego weksla.
Weksel jest komisyjnie niszczony. Jeżeli taka informacja zostanie przekazana, to po zniszczeniu może zostać zwrócony do wystawcy.
Tak, agent/agentka otrzymuje w pełni wyposażony i zatowarowany lokal.
Tak, jak najbardziej.
Nie, towar należy do firmy i jest też przez nią opłacany.
Twoimi kosztami będą koszty prowadzenia działalności gospodarczej, w co wliczamy księgowość, ZUS, Urząd Skarbowy oraz koszty pracownicze.
Na dzień podpisania umowy działalność gospodarcza musi być już otwarta.
Umowa agencyjna podpisywana jest najpóźniej w dniu otrzymania przez Ciebie kluczy do lokalu.
Wynagrodzenie jest prowizyjne i wypłacane terminowo każdego miesiąca. Wysokość wynagrodzenia i forma systemu prowizyjnego uzależniona jest od dokładnej lokalizacji i godzin otwarcia lokalu.
Dni oraz godziny otwarcia naszych punktów uzależnione są od lokalizacji.
Pierwszym krokiem będzie rozmowa rekrutacyjna. Po pozytywnym zakończeniu rekrutacji poprosimy Cię o przygotowanie niezbędnych dokumentów. Następnie zostaniesz zaproszony/-a na profesjonalne szkolenie. Nad całym procesem czuwa i wspiera Cię trener/trenerka.
Szkolenie składa się z następujących części:
Pracowników i pracowniczki znajdujesz i zatrudniasz Ty. Sam/a wybierasz, z kim chcesz pracować.
Szkolenie dla pracowników/pracowniczek przeprowadzasz Ty. Od nas dostajesz wszystkie niezbędne materiały potrzebne do szkolenia (w formie plików zapisanych na dysku).
Na co dzień będziesz współpracować z kierownikiem/kierowniczką regionu i kierownikiem/kierowniczką sprzedaży. Ich rolą w Waszej współpracy nie jest tylko kontrola, ale przede wszystkim pomoc – zarówno w sprawach bieżących, jak i sytuacjach kryzysowych, które mogą się wydarzyć w lokalu. Agent/agentka nie pozostaje sam/-a, może też zawsze liczyć na wsparcie trenera/trenerki wewnętrznych w swoim rejonie.
Zapoznaj się z naszymi ofertami i wybierz taką, w której czujesz się najlepiej. Poznaj szczegóły i aplikuj!
Warszawa
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Warszawa
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Białystok
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Chojnice
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Warszawa
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Pyrzowice (pow. tarnogórski)
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Pyrzowice (pow. tarnogórski)
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Warszawa
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Warszawa
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Opole
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Łochów
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Kraków
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Wrocław
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Kędzierzyn-Koźle
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Warszawa
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Warszawa
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Warszawa
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Lublin
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Warszawa
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Warszawa
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Warszawa
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Łódź
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Mikołów
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Nowy Dwór Mazowiecki
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Kraków
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Sprawdź obszary